Srebro Koloidalne 50 Argentum mgiełka - Biogo

Cześć


Czy znacie www.biogo.pl ? Jeśli nie, to koniecznie musicie to nadrobić! To właśnie na tej stronie znajdziecie ogrom produktów naturalnych. od kosmetyków, po artykuły spożywcze. Wszystko w jednym miejscu. Ja otrzymałam od nich możliwość przetestowania kilku produktów. I choć wybór nie był łatwy, wybrałam cztery kosmetyki. Jednym z nich, jest mgiełka, która zawiera srebro koloidalne. Nigdy nie posiadałam kosmetyków, ze srebrem, jednak jego opis zachęcił mnie skutecznie do wybrania tego produktu. Jesteście ciekawi, jak wypadł w mojej opinii? Jakie ma wady, a jakie zalety? Zapraszam do czytania dalej!




Opis produktu:
Srebro posiada zweryfikowaną mikroskopowo zawartość srebra: 50 cząsteczek srebra na 1.000.000 cząsteczek wody (parts per million).


Srebro Koloidalne to kosmetyk o wysokiej zawartości czystego srebra na bazie najczystszej demineralizowanej wody. Dzięki wysokiej i potwierdzonej zawartości oraz odpowiedniej wielkości cząsteczek srebra działa na skórę! To znakomity tonik odpowiedni dla każdego typu cery. Odświeża i oczyszcza.

Korzyści ze stosowania:
oczyszczona, matowa skóra o zdrowym wyglądzie 
brak podrażnień i zaczerwień
 koniec problemów z cerą 
zwalcza bakterie na skórze
 przyjemne uczucie odświeżenia 
mniejsza potliwość 
PRZECHOWYWANIE: Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. Nie wystawiać na bezpośrednie działanie promieni słonecznych. Nie zamrażać.
Moja opinia:
Opakowanie -  jak widać jest to walcowata butelka. Biała, z dość minimalistyczną, estetyczną etykietą. I od razu widać, że srebro jest głównym składnikiem produktu.  Na etykietę składa się nazwa oraz informację o działaniu. Fajnie, bo wszystko pisze na buteleczce i nie musimy tych informacji  szukać gdzie indziej. Butelka jest nieprzeźroczysta, wygodna w użytkowaniu. Jak zobaczycie na zdjęciach poniżej, butelka zabezpieczona jest przez dwa korki. Jeden duży, drugi mniejszy, chroniący atomizer. Można się zirytować otwierając to, jeśli ktoś jest wyjątkowo nerwowy, ale tak nie powinno sprawiać to problemu. Spray rozpyla się dość szeroko i równomiernie. Już jedno psiknięcie  otuli całą naszą twarz przyjemną mgiełką. Ja zazwyczaj używam dwóch do trzech psiknięć. Opakowanie, jak najbardziej na plus!


Skład produktu jest naprawdę prosty. Jest to woda i srebro koloidalne. Tak więc, nic innego i nieprzyjemnego, nie znajdziemy w środku. Prosty skład, zdecydowanie zasługuję na pochwałę. Srebra w butelce jest 50 ppm.  Rozpylanie produktu na twarz jest bardzo przyjemne. Taki przyjemny chłodek, opatula naszą twarz.  Produkt jest bezzapachowy, nie czuję tu jakiegoś mocnego zapachu. Po prostu go nie ma. Kiedy już spryskamy twarz tym tonikiem, warto wziąć suchy wacik i poprzecierać delikatnie twarz. Kiedy mamy już srebro na twarzy, można poczuć delikatne ściągnięcie skóry, które znika szybko po zastosowaniu zwykłego kremu.  Bardzo lubię uczucie odświeżenia, które daję właśnie ta mgiełka. 

Jakie działanie ma taki tonik w postaci mgiełki? Zdecydowanie antybakteryjne. Stosuję go zawsze, po demakijażu twarzy i po zwykłym toniku, przed kremem. Odświeża i oczyszcza skórę. Zdecydowanie łagodzi podrażnienia i zauważyłam, że wszystkie nieprzyjemności, zadrapania, czy syfki szybciej się goją. Dla mnie to naprawdę świetna sprawa, szczególnie w walce z trądzikiem. Wiele osób borykających się z tym problemem, doceni ten produkt. Jedyny minus? Wysusza delikatnie skórę, dlatego nie można zapomnieć o zastosowaniu kremu nawilżającego. Mgiełka jest bardzo wydajna, co mnie zaskoczyło. Ja stosuję produkt dwa razy dziennie i widzę, że zużycie nie jest jakieś duże. 


Bardzo polubiłam się z tym produktem. Szczególnie, że faktycznie pomaga w gojeniu się ranek na twarzy i działa na skórę antybakteryjnie. Widocznie łagodzi podrażnienia i jest bardzo wydajny. Mogę go wam śmiało polecić!
Znajdziecie go tu:



Komentarze

  1. Już jakiś czas temu miałem kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie wiedziałam nawet o jego istnieniu, ale chetnie po niego siegne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Very interesting post)
    Would you like to follow each other via g+ ? Please let me know)
    Have nice weekend)
    http://beyoutiful.com.ua

    OdpowiedzUsuń
  4. interesting post...thx for sharing! xx

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe jakby u mnie zadziałał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę ,że dla mnie byłby idealny. Rozejrzę się za nim ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie zapoznam się z tym produktem :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Great post dear! :)
    New post on my blog: http://vesnamar.blogspot.rs/2016/11/giveaway-win-zaful-coupon-of-100.html

    OdpowiedzUsuń
  9. O! No, to mnie zaciekawiłaś tym produktem!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ogromną fanką srebra w kosmetykach!

    OdpowiedzUsuń
  11. O nie znam tej strony :D muszę to koniecznie nadrobić, nie
    jestem jakaś specjalistką od kosmetyków ale jak ktoś coś poleca
    to ufam i próbuje :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam o tym produkcie, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością bym go przygarnęła :]]]

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice product. Loves

    http://www.nilgunozenaydin.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Thank you a lot, dear :D

    I didn't know this product and this brand but sounds great!!!
    Always with interesting revies :D

    NEW REVIEW POST | AA Hydro Algae: The Best Facial Nigth Cream Ever.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wierzyłam wcześniej, jak może działać srebro koloidalne sklep , ale teraz znalazłam sporo informacji tutaj i nie tylko - i mnie t przekonało. Czuję, że może być to również rozwiązanie dla mnie, bo mam trądzikową cerę.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wierzyłam wcześniej, jak może działać srebro koloidalne sklep , ale teraz znalazłam sporo informacji tutaj i nie tylko - i mnie t przekonało. Czuję, że może być to również rozwiązanie dla mnie, bo mam trądzikową cerę.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka