Mo-dentist! Szczoteczka TePe

Hej!


Już raz mogliście przeczytać u mnie recenzję szczoteczki do zębów, dziś również przychodzę do was z taką szczoteczką i również od cudownego Mo-dentis
Serdecznie polecam tą firmę za dbanie o klienta, za szybką wysyłkę paczki, za dobre zapakowanie produktów. Są naprawdę godni polecenia, a ich produkty? No właśnie, bo przecież one są tu najważniejsze. Produkty, które możemy kupić przez ich stronę allegro  KLIK są bardzo dobrej jakości, są dość tanie. 



Dziś zapraszam was serdecznie na recenzję szczoteczki do zębów :  TePe Select Graphic soft




Każdy z nas o zęby dba, a więc szczoteczka jest podstawową rzeczą w każdej łazience, każdy posiada swoją i raczej nikt mu z niej nie korzysta :D Dlatego też szczoteczkę dobieramy do siebie. Szczoteczkę należy także wymieniać i dbać o to by by nie raniła naszych dziąseł, by je masowała no i co najważniejsze, by czyściła nasze ząbki!
Fakt, można wziąć pierwszą lepszą szczoteczkę z półki w sklepie, ale dlaczego by nie kupić jakiejś nowej? Może to właśnie ona spełni nasze oczekiwania?

Ja chciałabym wam dziś polecić szczoteczkę Tepe select graphic soft.
 
Czego dowiemy się od sprzedawcy? 

Ulubione szczoteczki ze średnią trójkątną główką, równym zakończeniem włókien, z 1700 miękkimi włóknami i płaskim uchwytem w nowym wykonaniu!
TePe Graphic soft z wesołymi motywami. Wielkość główki jest odpowiednia również dla dzieci od 6-ciu lat.
Szczoteczki TePe można perfekcyjnie dostosować do czyszczenia.
Wystarczy pod gorącą wodą zgiąć szyjkę do wymaganej pozycji.
Pakowane w blistrze.
Moja opinia :




Zacznijmy może od wizualnej strony szczoteczki. Ma kwiatowy nadruk i kolor różowy ( istnieje także wersja biała). Czy nadruki  i kolory szczoteczek są ważne. Jasne, że tak. W szczególności, kiedy to mieszkacie w domu z innymi osobami i każda ma swoją szczoteczkę. Warto by nasza się troszkę wyróżniała i dzięki temu nie pomylimy jej.
Jest to także dobry wybór dla dzieci, jak wiadomo one uwielbiają kolorowe nadruki, kwiatki i tego typu rzeczy! A więc z większą chęcią będą myły swoje ząbki.
Główka szczoteczki, faktycznie jest dość mała i zmieści się nawet w malutkiej buzi, dlatego polecam serdecznie tą szczoteczkę, szczególnie dla dzieci. 




Kształt szczoteczki jest płaski, dzięki czemu wygodnie trzyma się ją w dłonia. Zdecydowanie lepiej niż okrągłe szczoteczki. Owy produkt jest cały w plastiku, ale dzięki wyprofilowaniu, szczoteczka z całą pewnością nie ucieknie nam z dłoni i nie wyląduje na ziemi. Na całe szczęście! Szczotka jest też długa, dzięki czemu wygodnie jest nią operować w jamie ustnej. Pod wpływem ciepłej wody, szczoteczka delikatnie wygina swoją szyjkę i możemy ją dobrowolnie dostosować do swojej szczęki.




Wiele osób woli twarde szczoteczki, ta jest miękka. Ja wybieram zazwyczaj właśnie te miękkie, te twardsze, zazwyczaj  podrażniają mi dziąsła. Ta jest wręcz idealna, dzięki temu, że włókien jest aż 1700, czyści dokładnie każdą szczelinę zębów. ( oczywiście ilości nie liczyłam, wierze producentowi na słowo :D )
A więc w kilku słowach, szczoteczka jest bardzo dobra, idealna zarówno dla dzieci jak i dla dorosłych. Jest miękka ale posiada bardzo dużą ilość włókien, dzięki czemu dokładnie czyści nasze ząbki. Jest wygodna i łatwo operuje się nią w jamie ustnej i jest bardzo tania 9, 90 zł. Nic tylko kupowć.
Jedynym minusem jest dostępność, ale tak jak wspominałam Mo- dentis jest firmą godną zaufania, paczki dochodzą, bardzo szybko i są dobrze zabezpieczone, a więc nie musicie się bać zakupów przez internet!






A jakie wy lubicie szczoteczki? Bylibyście skłonni zakupić tą?

Komentarze

  1. Jest fajna! Taka "dizajnerska" :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz świetnej jakości zdjęcia.. miło się je ogląda :)
    http://vikilok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda raczej zwyczajnie :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczoteczka jest zwyczajna, jednak od tych półkowych w sklepach odróżnia ją możliwość wygięcia szyjki.
      Wiadomo, jeśli komuś zależy na droższej i jakiejś ekstra szczoteczce wyda więcej pieniędzy, ta kosztuje 10 zł, więc uważam, ze za taką cene dostajemy bardzo dobry produkt :D

      Usuń
  4. Bardzo fajna, dziewczęca i poręczna ;)
    Pozdrawiam, Nabil ;)

    http://www.nabilunity.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow its so cool !!!

    www.pink-purpledots.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczerze? Recenzji na temat szczoteczki do zębów nigdy przedtem nie widziałam, haha :D

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. oryginalny post, jeszcze się z takim nie spotkałam, hah :D
    ślicznie wygląda ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie miałam okazji przetestować akurat tej, ale chyba się skuszę. Naprawdę miła dla oka, a liczba 1700 włókien robi wrażenie. Jest dokładniejsza i lepsza. :)

    http://polishtagteam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej szczoteczki, ale zapowiada się fajnie :) Oryginalny pomysł na recenzję szczoteczki do zębów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odkąd przeszłam na szczoteczkę soniczną Philipsa, nic mnie nie kusi...

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie słyszałam o niej, pierwszy raz u Ciebie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna szczoteczka. Ja narazie nowej nie potrzebuję, ale może w przyszłości.
    Obserwuję twojego bloga.


    Zapraszam do mnie. Jeśli Ci się spodoba to skomentuj lub zaobserwuj.

    http://free-style-for-you-and-me.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemny post i recenzja ;)

    Co powiesz na wzajemną obserwację???
    Zajrzyj do mnie i zobacz NOWY POST! ;)
    http://fashionbyaleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. jest słodka :)
    ale mam już swoją nowiutką szczoteczkę :)
    pozdrawiam cieplutko miśku ;*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja zazwyczaj kupuję pierwszą lepszą ;) Może kiedyś kupię szczoteczkę z tej firmy ;)

    http://andthinkpositive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś testowałam pod jak dużym kątem wygnie się moja - plastikowa. Cóż, prawie ją złamałam. Ta jest całkiem ciekawa, ale ja już temu wyginaniu nie ufam. XD

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna taka nowoczesna!
    zapraszam ~ http://kiczka-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Witam!
Dziękuję za każdy komentarz!
Dodaj swojego bloga a na pewno go odwiedzę.

Wybrane dla Ciebie

instagram @lexaandra

Copyright © Życiowa sałatka